تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در گفتگوی تلفنی روسای جمهور ایران و ازبکستان مطرح شد

ظرفیت‌های زیاد برای توسعه تعاملات

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در گفتگو با همتای ازبکستانی خود اظهار داشت: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه تعاملات میان ایران و ازبکستان وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۲۴۷۳
۲۱:۵۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۲

ظرفیت‌های زیاد برای توسعه تعاملات

دیدارنیوز: رئیس جمهور رشد روابط جمهوری اسلامی ایران با ازبکستان در دو سال گذشته را قابل قبول دانست و تاکید کرد: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه تعاملات فی‌مابین وجود دارد که امید است با تسریع در اجرای توافقات صورت گرفته در سفر‌های متقابل روسای جمهور دو کشور، این ظرفیت‌ها هر چه بیشتر فعال شوند.

ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با «شوکت میرضیایف» رئیس جمهوری ازبکستان، با تبریک مجدد موفقیت وی در کسب دوباره اعتماد مردم این کشور، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تجاری فی‌مابین در سایه عزم و اراده جدی سران دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

رئیس جمهور در این گفتگوی تلفنی رشد روابط جمهوری اسلامی ایران با ازبکستان در دو سال گذشته را قابل قبول دانست و تاکید کرد: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه تعاملات فی‌مابین وجود دارد که امید است با تسریع در اجرای توافقات صورت گرفته در سفر‌های متقابل روسای جمهور دو کشور، این ظرفیت‌ها هر چه بیشتر فعال شوند.

«شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان نیز در این مکالمه تلفنی با قدردانی از تبریک رئیس جمهور ایران، تصریح کرد: روند گسترش همکاری‌های ازبکستان با جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید در حوزه‌های مختلف دوجانبه و منطقه‌ای از جمله در چارچوب سازمان همکاری شانگهای با قوت و جدیت بیشتر تداوم خواهد یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی