تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس توضیح می‌دهد

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به کجا رسید؟

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: با مشکلاتی که طی سال‌های گذشته حوزه‌های ماموریتی وزارت راه و شهرسازی داشتیم، این مساله از مدت‌ها قبل در کمیسیون عمران مطرح شده بود و بعد از بحث و بررسی‌های فراوان در نهایت اواخر تابستان سال گذشته به صورت عادی از کمیسیون عمران به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.

کد خبر: ۱۵۱۹۳۷
۱۰:۰۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۲

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به کجا رسید؟

دیدارنیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس از اعلام وصول طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در صحن علنی طی روز‌های آینده خبر داد.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی که از یکسال قبل مطرح شده بود، گفت: با مشکلاتی که طی سال‌های گذشته حوزه‌های ماموریتی وزارت راه و شهرسازی داشتیم، این مساله از مدت‌ها قبل در کمیسیون عمران مطرح شده بود و بعد از بحث و بررسی‌های فراوان در نهایت اواخر تابستان سال گذشته به صورت عادی از کمیسیون عمران به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.

وی ادامه داد: موضوع رانش زمین، فرونشست زمین، حاشیه‌نشینی، طرح‌های تفصیلی و طرح‌های جامع برمی‌گردد به وزارت مسکن که واقعاً در میان ماموریت‌های متعدد این وزارتخانه گم شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: این‌ها موضوعاتی هستند که در حوزه مسکن قرار دارد، اما اصلاً دیده نمی‌شوند و زیر سایه سنگین حوزه حمل و نقل قرار گرفته‌اند و تمرکز اصلی وزارتخانه بر حوزه حمل و نقل قرار گرفته است و راه این مسئله این است که وزارتخانه تفکیک شود. انتظار داریم که با انجام این تفکیک شاهد چابکی در رسیدگی به دو حوزه مسکن و حمل و نقل باشیم.

شاکری گفت: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون عمران مجلس در مورد توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و احداث مسکن بر اساس قانون جهش تولید مسکن مجددا با هدف بهبود شرایط راه و مسکن، طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارت خانه «مسکن و شهرسازی» و «راه و ترابری یا حمل و نقل» ظرف روز‌های آینده در صحن مجلس اعلام وصول خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی