تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

معاون متوسطه آموزش‌وپرورش: هیچ استانی با مساله کلاس بدون معلم و دبیر مواجه نیست

News Image Lead

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش راهکارهای چندگانه آموزش و پرورش برای جبران کمبود نیروی انسانی در دوره متوسطه را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۵۱۶۸
۱۲:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با پانا درباره تأمین نیروی انسانی در دوره متوسطه آموزش و پرورش گفت: «به دلیل سرعت گرفتن بازنشستگی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، در سال‌های اخیر با چالش کمبود نیروی انسانی مواجه بوده‌ایم.»

او ادامه داد:‌ «خوشبختانه با راهکارهای چندگانه‌ای که در وزارت آموزش و پرورش بررسی و عملیاتی شد، مدارسمسئله کمبود نیروی انسانی ندارند.»

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: «جبران کمبود نیروی انسانی نیاز به تمهیدات بلندمدتی دارد. ما خروجی بزرگی با عنوان بازنشستگی و در مقابل آن ورودی کمتری از دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی داریم.»

عمادی گفت: «ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اجازه داده است که فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها را از طریق آزمون و مصاحبه استخدام کنیم و دو نیم سال آموزش معلمی ببینند. در این سال‌ها با همکاری و تعامل سازمان اداری و استخدامی ردیف‌هایی را سالانه برای جذب نیرو دریافت می‌کنیم که یکی از راه‌های جبران کمبود نیروی انسانی است.»

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «راه دیگر جبران کمبود نیروی انسانی جلوگیری از بازنشستگی همکارانی است که در آستانه بازنشستگی هستند و آن هم از طریق تمدید زمان خدمت همکاران انجام می‌شود.»

او به‌کارگیری حق‌التدریسان، تدریس مدیران و معاونان، سرباز معلم، ‌خرید خدمات آموزشی و برون‌سپاری آموزش‌ها در شاخه کاردانش را از دیگر فعالیت‌های این وزارتخانه اعلام کرد که از این طریق مشکل کمبود نیروی انسانی را مهار می‌کند. او افزود: «هیچ استانی با مسئله کلاس بدون معلم و دبیر مواجه نیست.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی