تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
انسیه خزعلی خبر داد

ساعت کار مادران با فرزند کمتر از ۷ سال شناور می‌شود

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از تاکید ابراهیم رئیسی برای تسریع در ابلاغ شناورسازی ساعت شروع به کار مادران دارای فرزند کمتر از ۷ سال خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۷۴۸
۱۲:۳۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

خزعلی: شناورسازی شروع به کار مادران دارای فرزند کمتر از ۷ سال به‌زودی ابلاغ می‌شود

دیدارنیوز: انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در حیات دولت با اشاره به تقاضای خود برای اعمال شرایط متناسب و ویژه برای بانوان دارای فرزند خردسال در ایام اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، گفت: رئیس جمهور با جدیت به این مساله توجه و تاکید داشت که باید پیگیری شود و گفت که مساله بانوان به خصوص بانوانی که فرزند خردسال دارند باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شود. بر همین اساس قرار شد مساله شناور بودن شروع کار بانوان بخشنامه شود و ان‌شاءالله مادرانی که کودک زیر ۷ سال دارند بتوانند از این مزیت برخوردار باشند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این مساله به فوریت و خیلی زود طی روز‌های آینده تعیین تکلیف و به صورت بخشنامه ابلاغ شود.

خزعلی در رابطه با ضمانت اجرای این بخشنامه اظهار داشت: ببینید عرض کردم که رئیس جمهور خیلی روی این مساله تاکید داشت که این موضوع باید سریع‌تر پیگیری شود و بانوانی که فرزند خردسال دارند این شرایط برایشان فراهم شود، چندبار به این موضوع تاکید کردند و لطیفی هم اعلام کرد که این موضوع را طی بخشنامه‌ای ابلاغ می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی