تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

برنامه موشکی ایران هدف تحریم‌های جدید آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا با هدف ضربه زدن به برنامه نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، داوود دامغانی، قاسم حقیقت و صنایع الکترونیک ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

کد خبر: ۱۵۰۷۱۷
۱۹:۴۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

برنامه موشکی ایران هدف تحریم‌های جدید آمریکا

دیدارنیوز: خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه اشخاص و نهاد‌های مرتبط با برنامه نظامی و موشکی ایران خبر داد.

به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین شخص و نهاد واقع در ایران، چین و هنگ کنگ را به اتهام حمایت از برنامه‌های نظامی و موشکی ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا در بیانیه خود مدعی شده که این شبکه درحال تبادل و تسهیل خریداری قطعات و فناوری‌های حساس و حیاتی برای توسعه برنامه موشک‌های بالیستیک ایران بوده است.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم در بیانیه‌ای گفت: ایالات متحده به هدف قرار دادن شبکه‌های غیرقانونی که به طور مخفیانه از تولید موشک‌های بالیستیک و دیگر برنامه‌های نظامی ایران حمایت می‌کنند، ادامه می‌دهد.

داوود دامغانی، قاسم حقیقت و صنایع الکترونیک ایران از جمله اشخاص و نهاد‌های تحریم شده ایرانی توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی