تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نماینده زابل: این همه وادادگی برابر طالبان پذیرفتنی نیست

دهمرده، نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه نباید بیش از این عظمت و عزت ایران اسلامی را در مقابل طالبان مخدوش کرد، گفت: این همه وادادگی پذیرفتنی نیست.

کد خبر: ۱۵۰۲۵۷
۱۳:۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

نماینده زابل: وادادگی برابر طالبان پذیرفتنی نیست

دیدارنیوز: حبیب الله دهمرده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی، با تشکر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مجلس، شهادت مرزبانان در مرز سیستان و بلوچستان را تسلیت و تعزیت گفت.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در تذکری تصریح کرد: آقای رئیسی از اقدام شجاعانه شما کمال تشکر را دارم، همچنین از رئیس مجلس و سایر عزیزان و خادمان و مسئولان تشکر می‌کنم، اما اخطار می‌دهم بیش از این عظمت و عزت ما را در مقابل طالبان مخدوش نکنید، چرا این همه وادادگی؟

وی افزود: بدخواهان بشریت یعنی انگلستان و آمریکا، اسرائیل و آل سعود بند کمال خان را بستند تا سیستان ایران تخلیه شود و مرز ایران را ناامن کنند. طرح‌های فراوان ارائه شده است، اما در فرصت سوزی شاگرد اول هستیم. چه جوابی برای مردم و خدا دارید؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی