تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

انتقاد نماینده مجلس از دولت سیزدهم؛ در سفرهای استانی قول می‌دهید و کاری نمی‌کنید!

کاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و هزینه کشت برنج و مشکلات کشاورزان گفت: دولت که در سفر‌های استانی قول‌های متعددی می‌دهد، در این بخش برای استان‌های شمالی کاری نکرده است و به چه دلیل بیش از ۲ برابر واردات برنج انجام شده و مشکل کشاورزان با این هزینه‌های کمرشکن رو به افزایش است.

کد خبر: ۱۴۸۹۷۱
۱۰:۰۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

نماینده مجلس: دولت سیزدهم به قول‌های خود در سفر‌های استانی عمل کند

دیدارنیوز: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان برنجکار گفت: قیمت آب کشاورزی ۳ برابر شده و نهاده‌ها نیز ۳ برابر شده است و برنج کشاورزان بدون خریدار مانده است و دولت که در سفر‌های استانی قول‌های متعددی می‌دهد، در این بخش برای استان‌های شمالی کاری نکرده است.

سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری با انتقاد از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و هزینه کشت برنج و مشکلات کشاورزان استان‌های شمالی کشور گفت: فصل کشت برنج است و این محصول برای کشور استراتژیک است و امروز در شرایطی کار کشاورزان آغاز شده که آن‌ها نگران آب کشاورزی خود هستند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم ادامه داد: قیمت آب کشاورزی ۳ برابر شده و نهاده‌ها نیز ۳ برابر شده است و برنج کشاورزان بدون خریدار مانده است و دولت که در سفر‌های استانی قول‌های متعددی می‌دهد، در این بخش برای استان‌های شمالی کاری نکرده است و به چه دلیل بیش از ۲ برابر واردات برنج انجام شده است و مشکل کشاورزان با این هزینه‌های کمرشکن رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: همه نمایندگان گیلان و استان‌های شمالی نگران هستند و دیگر استان‌هایی که در آن‌ها برنج کشت می‌شود دچار مشکل هستند و اگر برنامه ریزی نشود، این محصول استراتژیک نابود خواهد شد. از رئیس مجلس می‌خواهم اقدامات انجام شده را به صورت علنی اعلام کرده و تیم تشکیل شده را مامور پیگیری موضوع کند.

به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: مشکلات کشاورزان به ویژه در زمینه برنج از موضوعاتی است که در کشور وجود دارد و ما به صورت جدی آن را پیگیری می‌کنیم و این پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی