تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تورم افسارگسیخته مشکل اساسی عرصه اقتصادی است

نماینده مجلس: دولت باید تغییراتی در مدیران ناکارآمد انجام دهد

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که تورم افسارگسیخته مشکل اساسی عرصه اقتصادی است و دولت باید تغییراتی در مدیران ناکارآمد و ناتوان انجام دهد.

کد خبر: ۱۴۷۰۶۴
۱۷:۳۵ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲

نماینده مجلس:

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد در شرایط کنونی دولت و مجلس باید با همگرایی و همکاری مشترک بر توان و ظرفیت‌های داخلی متمرکز شوند تا از این طریق بتوانند موانع رشد تولید را برطرف کنند.

به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری در خصوص راه‌کار‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: محور شعار سال که از سوی رهبر انقلاب تعیین شده کاملا مدبرانه است، زیرا با توجه به شرایط کنونی کشور مهار تورم منجر به رشد تولید خواهد شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: امروزه بر همگان مشهود است که تورم افسارگسیخته مشکل اساسی عرصه اقتصادی است و در سال گذشته این مولفه رو به رشد برای مردم آسیب‌های زیادی را رقم زد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی دولت و مجلس باید با همگرایی و همکاری مشترک بر توان و ظرفیت‌های داخلی متمرکز شوند تا از این طریق بتوانند موانع رشد تولید را برطرف کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین دولت نیز باید تغییراتی در مدیران ناکارآمد و ناتوان انجام دهد تا افرادی روی کار بیایند که درک و فهیم درست از شرایط کشور، شعار سال و مشکلات داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تجربه تورم بالا دلایل مختلفی دارد، اما ناتوانی مدیران اقتصادی و حتی برخی استانداران که دارای تجربه لازم نیستند از جمله موارد اثرگذار است که باید برای آن تدبیر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی