تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

نتانیاهو: فشار بر جمهوری اسلامی باید بیشتر شود

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز (جمعه) در دیدار با ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا در لندن خواستار تشدید فشار‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

کد خبر: ۱۴۷۰۳۷
۰۹:۲۱ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲

نتانیاهو:

دیدارنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا در لندن خواستار تشدید فشار‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی شد.

روزنامه اسرائیلی عاروتص شوع در این خصوص گزارش کرد، نتانیاهو و نخست وزیر انگلیس در خصوص موضوع هسته‌ای ایران گفتگو کردند و نتانیاهو از سوناک برای موضع قاطعانه انگلیس در خصوص این موضوع قدردانی کرد و در یک لفاظی تکراری گفت که قدرت‌های جهان باید فشار‌ها و بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید کنند.

بر اساس گزارش العالم، سوناک و نتانیاهو همچنین از پیشرفت‌ها در زمینه توافق دو جانبه تجارت آزاد استقبال کردند و نخست‌وزیر اسرائیل از سوناک برای یک دیدار رسمی از اراضی اشغالی دعوت کرد.

طبق این گزارش، این چهارمین سفر نتانیاهو به کشور‌های اروپایی از زمان به دست گرفتن نخست‌وزیری اسرائیل است و پیش از این به فرانسه، ایتالیا و آلمان سفر کرده بود.

نخست‌وزیر اسرائیل تاکنون بار‌ها در دوران فعلی و سابق نخست‌وزیری خود تلاش کرده بود که جامعه جهانی را علیه جمهوری اسلامی ایران متحد کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی