تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تحریم‌های استرالیا علیه ایران به دلیل نقض حقوق بشر و حمایت از روسیه

دولت استرالیا تحریم‌های جدیدی علیه افراد و یک نهاد ایرانی به دلیل نقض حقوق بشر در ایران و حمایت نظامی آن از جنگ روسیه در اوکراین، اعمال کرد.

کد خبر: ۱۴۶۸۵۷
۰۹:۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

تحریم‌های استرالیا علیه ایران به دلیل ناآرامی‌ها و حمایت از روسیه

دیدارنیوز: دولت استرالیا با ادعای نقض حقوق بشر در ایران و حمایت نظامی آن از جنگ روسیه در اوکراین، تحریم‌های جدیدی علیه افراد و یک نهاد ایرانی اعمال کرد.

وبگاه وزارت امور خارجه استرالیا اعلام کرد که در ارتباط با مرگ مهسا امینی و ناآرامی‌های اخیر ایران که به دنبال آن بروز پیدا کرد، ۱۴ فرد ایرانی را به دلیل «نقض فاحش حقوق بشر و خشونت در ایران» تحت تحریم‌های ماگنیتسکی قرار داده است. این افراد از کارکنان پلیس امنیت اخلاقی، مسئولان ارشد قضایی و مقامات سیاسی و نظامی ایران هستند.

وزارت امور خارجه استرالیا همچنین با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که ۱۳ فرد و یک نهاد ایرانی مرتبط را تحریم کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی