صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس با انتقاد از نحوه اجرای رتبه بندی معلمان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تاخیر چند ماهه در اجرا و نحوه اجرای رتبه بندی معلمان کار را به جایی رسانده که بسیاری از فرهنگیان از رتبه بندی ناراضی هستند.
دیدارنیوز: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا باید رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگردش که به تازگی معلم شده پایینتر باشد.
صدیف بدری در اخطاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: تاخیر چند ماهه در اجرا و نحوه اجرای رتبه بندی معلمان کار را به جایی رسانده که بسیاری از فرهنگیان از رتبه بندی ناراضی هستند.
نماینده مردم اردبیل در ادامه با بیان اینکه معلمانی با بیش از ۳۰ سال سابقه و تجارب ارزشمند در حوزه تدریس، معاونت و مدیریت در رتبههای ۱ تا ۳ قرار گرفته اند، اظهار کرد: رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگردش که به تازگی معلم شده است پایینتر تعیین شده است.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بود اجرای رتبه بندی انگیزه معلمان را بالا ببرد، اما برای بسیاری از فرهنگیان دلسردی آورده است. سوال بنده این است که اجرای رتبه بندی معلمان به این شکل چقدر با اهداف مدنظر طرحی که بیش از یک دهه است که خاک میخورد تطابق دارد؟ آقای نوری در مقابل فرهنگیان پاسخگو باشید.