تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
در گفتگوی تلفنی با محمد السودانی مطرح شد

تاکید «رئیسی» بر لزوم تقویت همکاری‌‌ با عراق در حوزه‌های انرژی و مالی

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۶۳۷۰
۲۰:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گفتگوی رئیسی با نخست وزیر عراق؛ لزوم همکاری‌ در حوزه‌های انرژی، صنعتی و بانکی

دیدارنیوز: رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی تهران-بغداد بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به ایران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) اظهار داشت: روابط دو ملت ایران و عراق گرم و تاریخی است و ریشه در فرهنگ، تمدن و باور‌های عمیق مشترک دارد.

رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.

«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک متقابل سالروز ولادت بقیه‌الاعظم (عج) به دولت و ملت ایران تصریح کرد: دولت و ملت عراق همواره قدردان حمایت‌ها و کمک‌های برادران ایرانی خود به ویژه در روز‌های سخت بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی