تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بر پایان تنش آبی متمرکز شده‌ایم

رئیسی: جیره‌بندی آب در شان مردم نیست

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری با بیان اینکه بر پایان تنش آبی در سراسر کشور متمرکز شده‌ایم و جیره‌بندی آب در شان مردم نیست، گفت: از امروز جیره‌بندی آب در بوشهر پایان یافت و آب گوارا به دست مردم خواهد رسید.

کد خبر: ۱۴۶۰۴۳
۰۹:۳۴ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رئیسی: بر پایان تنش آبی در سراسر کشور متمرکز شده‌ایم

دیدارنیوز: سیدابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق استان بوشهر با ابراز خوشحالی از تحقق خواسته به حق مردم استان بوشهر در شیرین‌سازی آب دریا اظهار داشت: امروز شاهدیم با تلاش متخصصان کشورمان در گروه مپنا کار بزرگی انجام شده و مشکل آب شرب بوشهری‌ها برطرف شده است.

وی تامین آب مردم بوشهر از دریا را حق مردم این استان دانست و افزود: از تمام کارگران عزیز، متخصصان و همه مسئولانی که در اجرای این پروژه‌ها نقش داشتند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

رئیسی با بیان اینکه گروه صنایع مپنا افتخارات بسیاری برای کشور داشته‌اند، تصریح کرد: جلوگیری از تنش آب از اقدامات جدی دولت است که وزیر نیرو با همتی جهادی و کار شبانه‌روزی تلاش داشته مشکل مردم کاهش یابد.

وی جیره‌بندی آب در شأن مردم ندانست و ادامه داد: از امروز جیره‌بندی آب در بوشهر پایان یافت و آب گوارا به دست مردم خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی