تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

خبری که قیمت دلار را ریخت

از صبح خبری مبنی بر سفر سید عباس عراقچی به همراه امیرعبداللهیان به ژنو، قیمت دلار را تا ۵ هزار تومان کاهش داد.

کد خبر: ۱۴۵۸۱۰
۱۶:۲۸ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱

خبری که قیمت دلار را ریخت

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: صبح امروز رسانه‌های داخلی به نقل از یک رسانه یونانی خبری را مبنی بر اینکه سید عباس عراقچی معاون پیشین وزارت خارجه جمهوری اسلامی، حسین امیرعبداللهیان را در سفر به ژنو همراهی می‌کند، را منتشر کردند. بعد از انتشار این خبر دلار که در کانال ۶۲ هزار تومان قرار داشت، سقوط خود را آغاز کرد و تا ۵۵ هزارتومان هم رسید.

اما باز چند رسانه نوشتند: «لحظاتی پیش کسب اطلاع شد که عراقچی چنین سفری را تکذیب کرده و هم اکنون در تهران به سر می‌برد». این خبر هم تاثیرگذار بود و دوباره دلار را صعودی کرد و اکنون دلار رو بالا و در حال حرکت به سوی ۶۰ هزار تومان است و این نشان می‌دهد که اعتماد عمومی نسبت به مدیران دولت قبل و بخصوص دیپلمات‌های دولت روحانی بیشتر از تیم دیپلماسی دولت سیزدهم است.

باید منتظر ماند و دید، که چه اتفاقی در راه است و آیا عراقچی به دولت رئیسی کمک می‌کند یا اینکه این خبر‌ها با نیت تاثیرگذاری بر بازار منتشر شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی