تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تبریک قالیباف به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح (ع)

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) را به تمامی موحدان و حقیقت جویان سراسر جهان تبریک گفت.

کد خبر: ۱۴۲۴۳۷
۰۹:۳۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

تبریک قالیباف به مناسبت فرا رسیدن میلاد مسیح (ع)

دیدارنیوز: محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (۴ دی ماه) مجلس گفت: فرا رسیدن میلاد پیامبر مهر و روشنی حضرت عیسی بن مریم (ع) را به تمامی موحدان، انسان دوستان و حقیقت جویان سراسر جهان به ویژه هموطنان عزیز مسیحی آشوری و کلدانی تبریک می‌گویم.

وی افزود: همچنین پیشاپیش این روز را به هموطنان ارمنی که میلاد حضرت مسیح (ع) را در روز ششم ژانویه یا همان ۱۶ دی ماه جشن می‌گیرند، تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت عباس شیبانی نیز گفت: ایشان یار صدیق امام و رهبری و مبارز نستوهی بودند که زندگی پر از مبارزه با رژیم ستمشاهی در قبل از انقلاب داشتند.

قالیباف در پایان یادآور شد: شیبانی تلاش و خدمت در پست‌های مختلف و کار‌های خیر و عام المنفعه تا آخرین لحظات عمرشان داشتند که درگذشت ایشان را خدمت مقام معظم رهبری، یاران و همکاران و به ویژه خانواده ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی