تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
الهیارترکمن:

پیشنهاد ما برای بودجه 98 آموزش و پرورش، ملی بودن اعتبارات است

News Image Lead

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از پیشنهاد ملی ماندن بودجه ۹۸ به منظور مدیریت بهینه خبر داد.

کد خبر: ۱۴۱۷۴
۱۱:۲۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷
دیدارنیوز - به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش؛ درباره چگونگی بودجه ریزی برای سال 98 گفت: هنوز وارد اعتبارات هزینه‌ای بودجه آموزش و پرورش برای سال 98 نشدیم و فعلا در حال بررسی منابع درآمدی هستیم.

او ادامه داد: پیشنهاد ما برای بودجه 98 آموزش و پرورش، ملی بودن اعتبارات است اما به طور کلی تابع سیاست‌ها و مقررات دولت هستیم و دولت هر تصمیمی برای تنظیم لایحه بگیرد، وزارتخانه مکلف به اجرا خواهد بود.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در شرایط کسری بودجه هستیم، ملی بودن منابع آموزش و پرورش را برای مدیریت اثربخش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات در اختیار را لازم می‌دانیم.

الهیار ترکمن درباره راهکارهای پیشنهادی برای جبرانکسری بودجه آموزش و پرورش ادامه داد: پیشنهاداتی برای تبصره‌ها داریم که در حال بررسی آنها هستیم درواقع باید نظرات را از استان‌ها و بخش‌های مختلف جمع آوری کرده، به جمع بندی رسیده و آن را برای ستاد بودجه سازمان برنامه ارسال کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز حجم اعتبارات مشخص نشده است، اکنون برای پیش بینی بودجه کلی آموزش و پرورش نمی‌توانیم نظر دهیم چرا که باید متناسب با تبصره‌ها و منابع مشخص شده حجم اعتباری را مشخص کنیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی