تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جزئیات قتل امام جمعه یک مسجد در خاش

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان با تایید شهادت مولوی ریگی امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین (ع) خاش، بیانیه‌ای در این باره صادر کرد.

کد خبر: ۱۴۱۶۶۸
۱۸:۳۳ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱

امام جمعه اهل‌سنت خاش به شهادت رسید

دیدارنیوز: شورای تامین استان سیستان و بلوچستان با تایید شهادت مولوی ریگی امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین (ع) خاش، در بیانیه‌ای اعلام کرد: براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.

تشریح جزئیات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش گفت: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مجسد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیرو‌ها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند، اظهار داشت: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است، افزود: پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی