تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
تیزرِ قسمت دومِ گفت‌وگوی دیدار با ناصر نقویان:

سخنان صریح نقویان درباره ولایت فقیه، گشت ارشاد، رفراندوم و رژیم پهلوی

حجت‌الاسلام ناصر نقویان کارشناس مذهبی، در بخش دوم گفت‌وگوی خود با دیدار به مباحثی چون موقت و مشروط شدن دوره حکمرانی ولی فقیه، معروفترین‌ها، منکرترین‌ها و شرایط امروز ایران در مقایسه به دوره پهلوی پرداخته که روز سه شنبه 15 آذر منتشر می‌شود.

کد خبر: ۱۴۱۴۷۸
۱۱:۲۵ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

سخنان صریح نقویان درباره انتخاب موقت ولی فقیه، گشت ارشاد، رفراندوم و رژیم پهلوی

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: حجت‌الاسلام ناصر نقویان در قسمت دوم گفت‌وگوی با دیدار در واکنش به کسانی که ناکارآمدی و کم کاری خود را به تحریم‌ها ربط می‌دهند گفت: « اگر کسی بگوید وضع ما در دوره پهلوی در مسائلی چون گردشگری، اقتصاد، تجارت، اشتغال، تورم، ارزش پول ملی و ... بهتر و رو به جلو بود، فورا می‌گویند، شاه تحریم نبود، شاه هشت سال در جنگ نبود و علیه شاه توطئه نمی‌کردند. این حرف‌ها چه سودی برای ما دارد؟».

وی در این بخش از گفت‌گوی خود به مباحثی چون گشت ارشاد و تساهل و تسامح در اسلام، توجه به معروف‌ها (آنچه اکثریت می‌پسندند) و تمرکز بر منکرهای بزرگی چون فسادهای کلان و تضییع حقوق شهروندی پرداخت و معتقد است، ملاک، خواست و رای مردم است.

نقویان  به  مبحث  ولایت  فقیه  در  فقه  شیعه  هم پرداخت  و مباحثی   را  در  این   رابطه  مطرح  کرد  که  در  قسمت  دوم  خواهید  دید. آنچه در اینجا می‌بینید  و می‌شنوید تیزر قسمت دوم این گفت‌وگوی تصویری است.

 

تیزر قسمت دوم گفت‌وگوی ناصر نقویان با دیدارنیوز را اینجا  ببینید


 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی