تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قالیباف: بلوچ‌ها همیشه مدافع ایران بوده‌اند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) گفت: طبیعتا هرگونه وحدت‌شکنی آب ریختن به آسیاب دشمن است. اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید همیشه بلوچ‌ها مدافع ایران و استقلال ایران و در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بوده‌اند.

کد خبر: ۱۴۰۰۸۲
۱۰:۱۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

قالیباف: وحدت‌شکنی، یعنی آب ریختن به آسیاب دشمن

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و ما امروز باید در مسیر حفظ و تقویت وحدت گام برداریم.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر تاکید کرد: برادران و خواهران و آقای نقدعلی از همه شما تقاضا می‌کنم که به این موضوع توجه داشته باشید که اساس پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار نظام اسلامی و تقویت روحیه استبدادستیزی و آزادگی در کشور در گروی وحدت است. وحدت در بخش‌های قومیتی، مذهبی و ادیانی حائز اهمیت و نماد آن در این مجلس روشن است که همه ادیان و اقوام و مذاهب اینجا دورهم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: طبیعتا هرگونه وحدت‌شکنی آب ریختن به آسیاب دشمن است. اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید همیشه بلوچ‌ها مدافع ایران و استقلال ایران و در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بوده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمن به دنبال تجزیه ایران است، اعمال دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی عکس العملی در مقابل حرکت‌های انقلاب است، ما باید وحدت را در کشور حفظ کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی