تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بهادری جهرمی: حضور مردم شیراز بهترین پاسخ به اقدامات تروریستی بود

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: حضور مردم شیراز علی‌رغم گلایه‌ها نشان داد که پرشورتر از همیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا یک دل و یکصدا مخالفت و اعتراض خود را نسبت به اقدامات تروریستی نشان دهند.

کد خبر: ۱۳۹۴۶۲
۱۱:۵۴ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱

بهادری جهرمی:حضور مردم شیراز بهترین پاسخ به اقدامات تروریستی بود

دیدارنیوز: سخنگوی دولت گفت: حضور مردم شیراز علی‌رغم گلایه‌ها و مشکلاتی که دارند نشان داد که مردم پرشورتر از همیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا یک دل و یکصدا هم مخالفت و اعتراض خود را نسبت به شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دهند.

علی بهادری جهرمی شنبه ۷ آبان در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: مردم وطن دوست و مسلمان کشور همواره نشان داده‌اند که در مقاطع مختلف تاریخی هم از مسئولان و هم مردم دیگر کشور‌های جهان یک گام جلوتر بوده‌اند.

او ادامه داد: امروز هم مردم به رغم گلایه‌ها و مشکلاتی که دارند، اما همانند سایر مقاطع که چنانچه مشکلی پیش می‌آمد و اتفاقی روی می‌داد در صحنه حاضر می‌شدند، پرشورتر از همیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا یک دل و یکصدا هم مخالفت و اعتراض خود را نسبت به شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دهند و هم بگویند که ما همه یک ملت واحد هستیم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: این حضور‌ها مشت محکمی بر دهان همه کسانی است که چشم ندارند حل مشکلات و مسائل این سرزمین را ببینند و سعی می‌کنند که با تمام قوا و تمام قد جلو این کشور بایستند و درس و تجربه نمی‌گیرند که هر زمان که تمام قد جلو این سرزمین ایستادند مردم متحدتر، مستحکم تر، با ایمان جدی‌تر و با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت خود را استمرار داده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی