تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

مراسم چهلم مهسا امینی؛ بدون درگیری همراه با شعارهای مردم

یک رسانه درباره وضعیت شهر سقز در جریان مراسم چهلم مهسا امینی، دختر جوان کردستانی که در گشت ارشاد جان خود را از دست داد، نوشت: حرکت مردم به سمت مزار مهسا امینی بدون اینکه درگیری و تنشی بین آن‌ها و نیرو‌های انتظامی حاضر در معابر شهر رخ دهد با آرامش انجام شد و حاضرین در آرامستان به سر دادن برخی شعار‌ها مشغول بودند.

کد خبر: ۱۳۹۳۶۶
۱۱:۴۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

مراسم چهلم مهسا امینی؛

دیدارنیوز: یک رسانه داخلی مدعی شد که در مراسم چهلم مهسا امینی در سقز، درگیری وجود نداشته و حاضرین تنها شعار سر داده‌اند.

ایسنا نوشت: مراسم چهلمین روز در گذشت مهسا امینی در جوی آرام و با حرکت مردم به سمت مزار وی در آرامستان آیچی برگزار شد.

درحال حاضر جمعی از مردم شهرستان سقز به مناسب چهلمین روز درگذشت مهسا امینی در آرامستان این شهر جمع شده‌اند.

برخلاف آنچه در فضای مجازی انعکاس یافته، در حال حاضر تمامی راه‌های منتهی به شهر سقز برای رفت و آمد مردم باز است و برخی دیگر از مردم شهر‌های اطراف در این مراسم حضور یافتند.

گفتنی است تاکنون اختلالی در اینترنت این شهر وجود ندارد و حرکت مردم به سمت مزار مهسا امینی بدون اینکه درگیری و تنشی بین آن‌ها و نیرو‌های انتظامی حاضر در معابر شهر رخ دهد با آرامش انجام شد. هیچ گونه اختلالی در مسیر حرکت مردم به سمت آرامستان مشاهده نمی‌شود.

با اعلام خانواده امینی مبنی بر اینکه مراسمی برای چهلمین روز فرزند خود نخواهند داشت، برنامه خاصی در آرامستان پیش بینی نشده و صرفا حاضرین در آرامستان به سر دادن برخی شعار‌ها مشغول بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی