تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

نوری: در حوادث اخیر باید پاسخگوی دانش‌آموزان باشیم

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در واکنش به حوادث اخیر و ناآرامی‌ها در مدارس کشور گفت: در حوادث اخیر باید با دانش آموزان به صورت متقن و مستدل و بر اساس آیین و ادله محکم گفتمان داشت و پاسخگوی سوالات آن‌ها باشیم.

کد خبر: ۱۳۹۳۲۰
۱۲:۲۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

نوری: در حوادث اخیر باید پاسخگوی دانش‌آموزان باشیم

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اتفاقات اخیر که در کشور رخ داده است، گفت: در حوادث اخیر باید با دانش آموزان به صورت متقن و مستدل و بر اساس آیین و ادله محکم گفتمان داشت و پاسخگوی سوالات آن‌ها باشیم، قطعا آن‌ها هم این موضوعات را به خوبی ارزیابی خواهند کرد.

یوسف نوری در مورد حوادث اخیر که در کشور رخ داده و صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر گره گشایی ذهنی دانش‌آموزان و پاسخگویی به شبهات آنها، به واسطه مدیران و معلمان، گفت: دانش آموزان به طور طبیعی در تمام زمان‌ها سوالات و ابهامات داشته و گاهی انتقاداتی دارند.

وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: آنچه مسلم است ما باید فرصت را برای آن‌ها فراهم کنیم و در هر شرایطی پاسخگوی تمام سوالات و شبهات دانش آموزان باشیم.

به گزارش خانه ملت، عضو کابینه دولت سیزدهم در ادامه تاکید کرد: در حوادث اخیر باید با دانش آموزان به صورت متقن و مستدل و بر اساس آیین و ادله محکم گفتمان داشت و پاسخگوی سوالات آن‌ها باشیم قطعا آن‌ها هم این موضوعات را به خوبی ارزیابی خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی