تیتر امروز

اکبرنژاد: گرفتاری از جایی شروع شد که دولت‌ها در چشم ما از ملت بزرگتر شدند/مقاومت مدنی یعنی بخش کثیری از جامعه پاسخ‌های مشترک به حاکمیت بدهند
در سی‌وسومین برنامه دیدار اندیشه مطرح شد:

اکبرنژاد: گرفتاری از جایی شروع شد که دولت‌ها در چشم ما از ملت بزرگتر شدند/مقاومت مدنی یعنی بخش کثیری از جامعه پاسخ‌های مشترک به حاکمیت بدهند

در سی‌وسومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبر نژاد مجتهد و مدرس حوزه در خصوص "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی گفت‌و‌گو کردیم.
مهدی مطهرنیا: آینده پر از عدم قطعیت است/ هنوز سر کودتای ۲۸ مرداد دعواست/هر مقطعی از تاریخ گفتمان خودش را دارد
در نشست گفتمان عمومی؛ مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی مطرح شد:

مهدی مطهرنیا: آینده پر از عدم قطعیت است/ هنوز سر کودتای ۲۸ مرداد دعواست/هر مقطعی از تاریخ گفتمان خودش را دارد

نشست گفتمان عمومی، مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی با حضور مهدی مطهرنیا، رئیس پژوهشکده آینده پژوهی سیمرغ، انسیه پولادزاده پژوهشگر مطالعات ارتباطی و محمدرضا وفائی، پژوهشگر علوم اعصاب فرهنگی...
شنبه سرنوشت‌ساز سر رسید، شنبه‌ای دیگر در راه/ پاسخ مثبت مردم ایران به رابطه با آمریکا/ همسویی تندروهای داخلی و اسرائیل
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

شنبه سرنوشت‌ساز سر رسید، شنبه‌ای دیگر در راه/ پاسخ مثبت مردم ایران به رابطه با آمریکا/ همسویی تندروهای داخلی و اسرائیل

این هشتاد و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شیوه‌نامه طرح تکالیف مهارت‌محور ابلاغ شد

News Image Lead

وزیر آموزش‌وپرورش شیوه‌نامه طرح تکالیف مهارت‌محور را به مدیران کل استان‌ها، مناطق، نواحی و مدیران مدارس ابلاغ کرد.

کد خبر: ۱۳۷۳۸
۱۲:۰۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷
دیدارنیوز - سید‌محمد بطحایی طبق سیاست ضرورت ایجاد و توسعه فرصت‌های یادگیری در کلاس، مدرسه و خارج از آن و رویکرد مهارت‌محوری و افزایش همسویی و هماهنگی یادگیری‌ها با نیازهای فردی و اجتماعی، شیوه‌نامه اجرای آزمایشی طرح تکالیف مهارت‌محور را در دوره اول ابتدایی (پایه‌های اول تا سوم) به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، مناطق، نواحی و مدیران مدارس ابلاغ کرد.

این طرح آزمایشی در همه مناطق آموزشی استان‌ها که کلاس‌هایی با جمعیت 15 تا 26 نفر دارند اجرا می‌شود و بخشی از فعالیت‌های یادگیری به‌ صورت تمرینی برای آموزش و یادگیری مهارت‌های اساسی مانند خواندن، نوشتن، دانش ریاضی، مشاهده کردن، سخن گفتن، گوش دادن و... در کلاس درس یا محیط مدرسه و در تعامل و مشارکت معلم و دانش‌آموز انجام می‌شود.

در طرح تکالیف مهارت‌محور معلم در زمان رسمی کلاس درس پس از آموزش و شناسایی دشواری یادگیری دانش آموزان، تکالیف را برای تثبیت و تعمیق یادگیری تعیین می‌کند و بخشی در قالب تکالیف مهارت محور که مرتبط با مهارت‌های موردنیاز محیط واقعی زندگی در خارج از کلاس درس است ارائه می‌شود.

شیوه ارائه تکالیف مهارت‌محور به همراه بسته پیشنهادی در سایت معاونت آموزش ابتدایی در دسترس همگان است.


ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۲۸ فروردين
امروز پنجشنبه ۲۸ فروردين
امروز پنجشنبه ۲۸ فروردين
امروز پنجشنبه ۲۸ فروردين
پرطرفدارترین ها