تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود

رئیسی: متروپل باید برای سوء‌استفاده‌کنندگان عبرت شود

رئیسی، رئیس جمهور کشورمان پس از سفر به محل حادثه ساختمان متروپل آبادان، با اشاره به اینکه تا رفع مشکلات آبادان مدام به خوزستان سفر خواهم کرد، گفت: متروپل باید برای سوء‌استفاده‌کنندگان عبرت شود.

کد خبر: ۱۳۰۸۶۶
۱۱:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

رئیسی: متروپل باید برای سوء‌استفاده‌کنندگان عبرت شود

دیدارنیوز: رئیس جمهور گفت: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.

آیت‌الله سیدا‌براهیم رئیسی که صبح امروز بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرده بود با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و سپس با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفتگو کرد و در ادامه به جلسه شورای اداری آبادان رفت.

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری آبادان با اشاره به بازدید از ساختمان متروپل و گلایه و انتقاد مردم از روابط ناسالم در ساخت این ساختمان و فساد‌های صورت گرفته در این مسیر اظهار داشت: به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت عملیات آواربرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فساد‌های منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی‎های میدانی به این حادثه پیگیری شود، تصریح کرد: خاطیان بدانند که گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

رئیس جمهور با بیا‌ن اینکه با کسانی که برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت‌آموزی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: خاطیان بدانند که گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

رئیسی با بیان اینکه این چهارمین حضور من در استان خوزستان است و حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانی که مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: مصوبات سفر‌های گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته باجدیت تا زمان تحقق نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود. حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی