تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

احتمال تغییر سهم قطعی معدل در کنکور ۹۸

News Image Lead

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بازنگری مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای اعمال تاثیر قطعی معدل در کنکور ۹۸ خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۸۲
۱۵:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - حمایت میرزاده درباره جلسه کمیسیون آموزش درباره تأثیر قطعی مدل در کنکور 98 اظهار کرد: امروز جلسه‌ای در کمیسیون برگزار و تصمیم گرفته شد تا آقای ساداتی‌نژاد به عنوان نماینده این کمیسیون در شورای سنجش و پذیرش دانشجو با اعضای شورا و وزیر علوم مذاکره کند تا تاثیر معدل برای کنکور 98 به صورت مثبت باشد.

وی افزود: نظر قبلی کمیسیون آموزش و تحقیقات این بود که در کنکور 98 سهم معدل به صورت تاثیر مثبت باشد اما شورای سنجش و پذیرش دانشجو آن را نپذیرفت و قرار شد مجدد این مسئله در شورا بررسی شود تا در صورت تایید آنها معدل دانش‌آموزان در کنکور 98 تاثیر مثبت داشته باشد و طرح تاثیر قطعی فعلا مسکوت بماند تا کمیسیون آموزش به صورت تخصصی زوایای مختلف آن را بررسی کند.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ فرایند بررسی تاثیر قطعی معدل در کنکور طولانی است و هم‌اکنون اعلام این خبر که در کنکور 98 سهم معدل به صورت قطعی است باعث استرس دانش‌آموزان شده است همچنین برخی موسسات اقدام به سوءاستفاده کرده و بسته‌های ترمیم معدل را برای دریافت پول از خانواده‌ها طراحی کرده‌اند.
میرزاده در پایان عنوان کرد: قرار شد نتیجه نظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره روند تاثیر معدل در کنکور 98 به صورت قطعی یا مثبت روز سه‌شنبه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی