تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

طرح تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار مجلس

نمایندگان مجلس، امروز در جلسه علنی خود به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور خواهند پرداخت.

کد خبر: ۱۲۴۷۲۳
۰۹:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

طرح تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار مجلس

دیدارنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور می‌پردازند.

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان (اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور، بررسی گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی و بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بررسی آنان خواهند پرداخت.

بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال ۱۳۹۲ و بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار از سال ۱۳۸۵تاکنون نیز در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی