تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم

با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، از ۷ محصول در حوزه رزم زمینی، ۲ محصول در حوزه رزم هوایی و یک محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

کد خبر: ۱۲۳۹۷۷
۱۵:۲۹ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم

دیدارنیوز: با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در سازمان صنایع دفاع، از ۷ محصول در حوزه رزم زمینی، ۲ محصول در حوزه رزم هوایی و یک محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با تقدیر و تشکر از تلاش مجاهدانه متخصصان صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع گفت: اهداف، سیاست‌ها و راهبرد‌های تعیین شده در حوزه تسلیحاتی و دستیابی به فناوری‌های پیشرفته نظامی به خوبی و نظام‌مند در وزارت دفاع تدوین گردیده و توسط سازمان صنایع دفاع به نتیجه مطلوب رسیده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تأکید بر لزوم هوشمند سازی و افزایش دقت در تولیدات سازمان صنایع دفاع به عنوان یک راهبرد اساسی خاطر نشان ساخت: با استعانت از خداوند بزرگ و همت کارشناسان و متخصصان وزارت دفاع و کشور، محصولات آن سازمان شامل وسایل و تجهیزات انفرادی، موشک ها، بمب‌ها و سایر ادوات نظامی از قابلیت‌های عملیاتی و کارآمدی لازم برخوردار بوده که این موضوع در افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی برای اجرای مطلوب و موثر مأموریت‌ها نقش به سزایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت محصولات رونمایی شده گفت: تولیدات مزبور در مقابله با تهدیدات شامل سلاح‌هایی با کاربرد در حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی سطح اثر بخشی عملیات رزمی نیرو‌ها را ارتقاء داده و تسریع کننده فعالیت‌های بازدارنده می‌باشد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: وزیر دفاع
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی