تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
از مذاکراتی که حقوق مردم را تامین کند حمایت می‌کنیم

قزوینی: مجموعه نظام بنا بر این دارند که مذاکرات به نتیجه برسد

حمید قزوینی، عضو مجمع نیرو‌های خط امام با اشاره به اینکه از مذاکراتی که حقوق مردم را تامین کند حمایت می‌کنیم، گفت که به نظر می‌رسد مجموعه نظام بنا بر این دارند که مذاکرات وین به نتیجه برسد.

کد خبر: ۱۲۳۶۱۱
۰۸:۰۷ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

قزوینی: مجموعه نظام بنا بر این دارند که مذاکرات به نتیجه برسد

دیدارنیوز: عضو مجمع نیرو‌های خط امام گفت: فارغ از اینکه چه دولتی مذاکرات را به نتیجه برساند مهم این است که کشور و مردم از وضعیت فعلی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها و تاثیر آن بر اقتصاد و معیشت روزانه‌شان رها شوند.

حمید قزوینی، با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های مجمع نیرو‌های خط امام اظهار کرد: ما به صورت منظم جلسات شورای مرکزی را برگزار می‌کنیم و اعضا طی این جلسات نظرات خود را درباره مسائل روز کشور مطرح می‌کنند که در مواردی منتج به انتشار بیانیه هم می‌شود.

وی با یادآوری انتشار بیانیه انتقادی مجمع نیرو‌های خط امام درباره طرح «صیانت از فضای مجازی» در روز‌های اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر فضای سیاسی کشور مشخص است که به چه صورت پیش می‌رود و چقدر امکان فعالیت وجود دارد. در چنین فضایی احزاب چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب نهایتاً می‌توانند در حد موضع‌گیری و بیانیه دادن یا ارائه تحلیل عمل کنند.

قزوینی با اشاره به موضع مجمع نیرو‌های خط امام در زمینه مذاکرات وین تأکید کرد: طبیعتاً مذاکراتی که بتواند حقوق مردم را تامین کند و منجر به رفع تحریم‌ها و کاهش بحران بین ایران و کشور‌های دیگر شود، مورد حمایت مجمع نیرو‌های خط امام است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: به نظر می‌رسد مجموعه نظام بنا بر این دارند که مذاکرات به نتیجه برسد. پس فارغ از اینکه چه دولتی این مذاکرات را به نتیجه برساند مهم این است که کشور و مردم از وضعیت فعلی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها و تاثیر آن بر اقتصاد و معیشت روزانه‌شان رها شوند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بتواند در همین چارچوب و با حداکثر موفقیت، منافع ایران و حقوق مردم ما را استیفا کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی