تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

سرقت عجیب یک پل در تهران/ سارقان برای سرقت این پل به چه تجهیزاتی نیاز داشتند؟

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران از سرقت عجیب یک پل در بزرگراه شهید همدانی ابراز تعجب و نگرانی کرد.

کد خبر: ۱۲۰۳۹۱
۱۴:۱۵ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

سرقت عجیب یک پل در تهران

دیدارنیوز ـ ناصر امانی در تذکری در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: به استناد بند۸ ماده ۷۱ قانون شورا‌های اسلامی شهر و روستا، نظارت بر حسن اداره، حفظ سرمایه و دارایی نقدی جنسی و اموال منقول و غیر منقول یکی از وظایف جدی شورا‌های شهر است. حدود یک ماه پیش سرقت عجیبی در مسیر بزرگراه شهید همدانی و حکیم رخ می‌دهد که تاکنون هیچ اطلاع رسانی دقیقی از ابعاد این سرقت صورت نگرفته است.

او اضافه کرد: سرقت ورق‌های فولادی و سنگین وزنی که با برنامه ریزی و حساب‌شده اتفاق افتاده، عملا تردد را غیر قابل ممکن کرده است. این سرقت نیاز به خودرو، کارگروهی و ابزار و لوازم یا باز کردن ۱۰۰‌ها پیچ فولادی بزرگ و کار طولانی مدت داشته است. عدم حفاظت از سازه‌های سنگین شهر به صورت آنلاین از طریق دوربین‌های نظارت ترافیکی، یکی از دلایل وقوع این سرقت‌ها است.

امانی ادامه داد: بدتر اینکه مسوولان شهر و انتظامی زمانی از این سرقت مطلع شدند که راننده‌های خودر‌های عبوری مطلع شده و آن‌ها را خبردار کرده‌اند و خدا می‌داند اگر دیرتر مطلع می‌شدند چه فاجعه‌ای رخ می‌داد. سرقتی که یک بزرگراه را بیش از یک ماه مسدود و تردد شرق به غرب را متوقف کرده است!

این عضو شورا تاکید کرد: این سرقت، سرقت یک خودرو یا یک مغازه و تابلو نیست، هشداری جدی به مسوولان شهری و انتظامی و عریان کردن خلا‌های ایمنی و امنیتی شهر است. ضمن تذکر به شهرداری تهران، درخواست می‌کنم که به سرعت سازه‌های شهری به ویژه پل‌هایی که در حاشیه شهر و با ایمنی مردم ارتباط دارند شناسایی کرده، تمهیدات لازم را انجام داده و از تکرار حوادث مشابه جلوگیری کنند.

سروری نیز در واکنش به این تذکر گفت: گزارشاتی در این خصوص به ما هم داده شده و لازم است که شهرداری در این خصوص با پلیس هماهنگ شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی