تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.

رییس ۸۰ ساله شورای شهر تهران بار دیگر بستری شد

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران برای سیر فرایند درمان خود در بیمارستان بستری شد. چمران گفت: این هفته در صحن شورای شهر تهران حاضر نمی‌شوم و ان‌شاالله هفته بعد مجدداً فعالیت خود را آغاز خواهم کرد.

کد خبر: ۱۱۹۵۹۲
۱۲:۰۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

رییس شورای شهر تهران بار دیگر بستری شد

دیدارنیوز ـ مهدی چمران ضمن اشاره به بستری شدنش در بیمارستان اظهار کرد: از روز پنج شنبه هفته گذشته برای سیر فرایند درمانی خود در بیمارستان بستری شده‌ام.

وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان گفت: چند ماه پیش به دلیل بیماری مدتی را در بیمارستان بستری شدم که با توجه به فشردگی کار در شورای شهر تهران، سیر درمانم نیمه تمام ماند که پزشکان تأکید بر اتمام فرایند درمانم داشتند که به همین دلیل از روز پنج شنبه در بیمارستان بستری شدم.

چمران با اشاره به اینکه امروز تحت عمل آنژیوگرافی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: بنا به نظر پزشکان پس از انجام این عمل مدتی هم باید استراحت کنم و ان‌شاالله پس از سیر درمان و اتمام آن مجدداً در خدمت مردم تهران خواهم بود.

رئیس شورای شهر تهران ضمن رد هرگونه سکته قلبی و مغزی، تأکید کرد: با توجه به مدت زمان استراحتم، این هفته در صحن شورای شهر تهران حاضر نمی‌شوم و ان‌شاالله هفته بعد مجدداً فعالیت خود را آغاز خواهم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی