تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مجتبی یوسفی:

سفره بازنشستگان و کارگران کوچک‌تر نشود!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ در بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حواسمان باید به قشر مستضعف، بازنشستگان و کارگران شریف باشد که سفره آن‌ها کوچکتر نشود.

کد خبر: ۱۱۸۹۲۲
۱۴:۳۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

مجلس ارز

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ در بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حواسمان باید به قشر مستضعف، بازنشستگان، کارگران شریف باشد که سفره آن‌ها کوچکتر نشود.

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بودجه سال آینده، اظهار کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ در بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حواسمان باید به قشر مستضعف، بازنشستگان و کارگران شریف باشد که سفره آن‌ها کوچکتر نشود.

وی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث می‌شود طبقات ضعیف جامعه دچار مشکلات اساسی معیشتی شوند، افزود: در زمینه حذف ارز دولتی باید تمامی جوانب از جمله بار روانی، اقتصادی و تورمی آن با حساسیت بالایی مدنظر قرار بگیرد تا خانوار‌ها بتوانند از آن برای خرید کالا‌های اساسی استفاده کنند و قدرت خرید مردم کاهش پیدا نکند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوکی را به بازار وارد می‌کند که برای کاهش فشار بر مردم باید تدابیر لازم اتخاذ شود، گفت: باید آثار تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را پیش از اجرای آن سنجید. همچنین باید با اطلاع‌رسانی مناسب به مردم و تولیدکنندگان کاری کرد که افزایش قیمت‌ها فقط یک بار اعمال شود، نه اینکه این مسئله به شوکی تبدیل شود و به صورت دائم بازار را ملتهب کند و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار دهد.

یوسفی با بیان اینکه با حذف ارز دولتی، باید یارانه‌ها از حلقه اول به حلقه پایانی تولید یعنی مصرف کنندگان پرداخت شود، بیان کرد:نمایندگان مجلس با حساسیت بالایی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را بررسی می‌کنند تا اقشار ضعیف تحت فشار قرار نگیرند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ارز 4200
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی