تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وحیدی: دغدغه دولت و مجلس رفع تنگنا‌های معیشتی مردم است

وزیر کشور با بیان اینکه دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است که اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است.

کد خبر: ۱۱۵۵۱۸
۱۴:۳۱ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

احمد وحیدی حل مشکلات

دیدارنیوز - احمد وحیدی در گفتگو با خانه ملت با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است؛ این نشست‌ها می‌تواند روابط را تحکیم کند.

وی با بیان اینکه اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است، افزود: از آنجا که در این جلسات درباره راهکار‌ها و نقطه نظرات طرفین بحث و گفتگو می‌شود، می‌توان به وفاق هرچه بیشتری دست یافت.

وزیر کابینه سیزدهم تصریح کرد: این نشست در فضایی بسیار خوب، دوستانه و صمیمی برگزار شد و بنا است این جلسات تکرار شود. ان شاءالله از رهگذر هماهنگی بیشتر، بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری این نشست‌ها چه تاثیری در معیشت و رفع مشکلات اقتصادی دارد؟ توضیح داد: بی شک یکی از مهم‌ترین مسائل کشور، موضوعات اقتصادی بوده و در این مسائل نیز معیشت مردم جزو مهم‌ترین مباحث است که دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است. ان‌شاءالله با تدابیر و هماهنگی که می‌شود شاهد اتفاقات خوب باشیم.

وزیر کشور همچنین درباره انتخاب استانداران، گفت: تقریبا انتخاب استانداران تکمیل شده است و یکی، دو مورد باقی مانده که به سرعت تعیین تکلیف می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: احمد وحیدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی