تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش شهر تهران خبر داد:

میزبانی 4100 واحد آموزشی از جشن مهر عاطفه‌ها

News Image Lead

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از میزبانی ۴ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی برای برگزاری جشن مهر عاطفه‌‌ها خبر داد.

کد خبر: ۱۱۳۱۱
۱۱:۲۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مراسم مهر عاطفه‌ها امسال هم طبق سال‌های گذشته با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان نیازمند، با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شایسته منطقه ۱۱ برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: «امروز با هماهنگی و همکاری کمیته امداد، سازمان دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه مهر عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود که امیدواریم این کارهای شایسته تداوم پیدا کند.»

عبدالرسول کریمی ادامه داد: «هرچه درباره بحث احسان و نیکوکاری کار کنیم، کم است. این بحث یکی از نکات مهمی است که دین ما بر آن تاکید دارد. اجرای سنت الهی، معامله سودمند یا خداوند، حق مال و احساس خودارزشمندی از جمله تاکیدات و اهمیت انفاق و نیکوکاری است.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران بر توجه بیشتر به نیازمندان تاکید کرد و گفت: «جشن مهر عاطفه‌ها در ۴ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در حال اجراست.»

در مراسم امروز عباسعلی باقری، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، اردشیر دهقانی و سیدهادی دلبری معاونان فعالیت‌ها و هماهنگی سازمان دانش‌آموزی، ابوالقاسم رستگار مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور و دیگر مسئولان حضور داشتند‌.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی