تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

خصلت جالب گابریل پین؛ کودتا هرگز!

رفتار حرفه‌ای و جالب مربی استقلال از زمانی که به کادرفنی اضافه شده، مورد توجه همکارانش و حتی بازیکنان این تیم قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۰۹۸۵۵
۱۴:۱۴ - ۰۵ مهر ۱۴۰۰

گابریل پین استقلال

 

دیدارنیوز: گابریل پین در مدت کوتاهی که به کادرفنی استقلال اضافه شده به وضوح نشان داده چقدر نقش خود را در این تیم دوست دارد.

در سال های اخیر برخی مربی های خارجی که به عنوان دستیار وارد ایران شده بودند، دوست داشتند بعد از برکناری سرمربی خودشان امور را در دست بگیرند. نمونه بارز این داستان شاید دستیاری میک مک‌درموت در زمان سرمربیگری منصوریان باشد، جایی که او بعد از برکناری سرمربی خود در بازی با سپیدرود رشت به عنوان مسئول فنی حضور داشت و بعد از آن هم تلاش کرد به عنوان سرمربی کار خود را ادامه بدهد اما مدیران وقت باشگاه امور فنی تیم را به وینفرد شفر سپردند.

با این حال رویه گابریل پین کاملا متفاوت است، جایی که به گفته اعضای تیم که در تمرینات شرکت می کنند، او کاملا نقش خود را دوست دارد و هرگز به فکر جایی بالاتر از چیزی که حالا هست، نیست.

این دقیقا روشی است که مربی های حرفه ای آن را دنبال می کنند، آنها نقش خود را قبول کرده اند و خودشان می دانند شرایط لازم را برای رسیدن به سرمربیگری را ندارند، پس تلاش می کنند به بهترین شکل وظیفه خود را انجام بدهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی