تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
با حکم وزیر آموزش و پرورش:

محمد روشنی سرپرست دفتر امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش شد

News Image Lead

وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی محمد روشنی، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی را با حفظ سمت به عنوان "سرپرست دفتر امور مجلس" وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

کد خبر: ۱۰۴۴۳
۰۹:۰۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی محمد روشنی، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی را با حفظ سمت به عنوان "سرپرست دفتر امور مجلس" وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

در حکم سیدمحمد بطحایی خطاب به محمد روشنی آمده است:
«برادر گرامی
جناب آقای محمد روشنی
با سلام
نظر به تعهد، سوابق مدیریتی و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان "سرپرست دفتر امور مجلس" منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رهنمودهای رئیس‌جمهور محترم و برنامه‌های ابلاغی اینجانب به مجلس شورای اسلامی و با مشارکت و هم‌فکری مدیران، کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در جهت تحقق وظایف محوله به ویژه تعامل با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برای محقق ساختن اهداف بلند وزارت آموزش و پرورش موفق و موید باشید.
توفیق شما را در انجام مسئولیت‌ها در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت دارم.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی