تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سقوط مرگبار ۳ مرد جوان به چاه ۳۰متری

شب گذشته کارکنان شیفت شب یک مرکز تولیدی و فروش خودرو، واقع در خیابان رجایی، سه‌راه نان‌ماشینی در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از سقوط چند نفر داخل یک چاه خبر دادند، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز بلافاصله پس از دریافت اطلاعات، نیرو‌های ایستگاه ۸۲، نجات ۶ و نجات ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

کد خبر: ۱۰۴۳۲۸
۱۷:۰۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

سقوط مرگبار به چاه ۳۰متری

دیدارنیوز ـ حجت‌الله قاسمی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: داخل یکی از سوله‌های لوازم یدکی خودرو، یک چاه به‌عمق تقریبی ۳۰ متر وجود داشت که سه نفر مرد ۳۵، ۳۹ و ۴۰ ساله به‌علت نامعلومی داخل آن سقوط کرده بودند.

وی افزود: با توجه به احتمال ریزش مجدد چاه، آتش‌نشانان ابتدا اقدام به ایمن‌سازی اولیه کردند و پس از برپایی کارگاه مناسب برای دسترسی به محبوس‌شدگان، یکی از آتش‌نشانان با استفاده از البسه ایمنی و با رعایت کامل موارد ایمنی وارد چاه شد.

قاسمی تصریح کرد: نیروی عملیاتی داخل چاه در ابتدا یکی از محبوس‌شدگان را به‌طور کامل تثبیت و به بیرون از چاه منتقل کرد و وی بلافاصله برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: دو نفر دیگر نیز به همین ترتیب توسط آتش‌نشانان از چاه خارج شدند که پس از معاینات انجام‌شده توسط تیم اورژانس مشخص شد متأسفانه مردان ۳۵ و ۳۹ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از تحویل شخص مصدوم به عوامل اورژانس و همچنین دو مرد فوت‌شده به عوامل نیروی انتظامی، اقدام به ایمن‌سازی دهانه چاه کرده موارد ایمنی را به کارکنان نمایندگی ارائه دادند همچنین علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان نیروی انتظامی در دست بررسی است.

سقوط مرگبار به چاه ۳۰متری

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی