تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

کابینه دولت سیزدهم کارآمد، مجرب و میدانی باشد

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دولت سیزدهم را کابینه کار و خدمت توصیف کرد و گفت: انتظار داریم اعضای کابینه سیزدهم افرادی کارآمد، باتجربه، مقتدر و میدانی باشند و در هر حوزه‌ای که هستند توان و قدرت حل مشکلات را داشته باشند.

کد خبر: ۱۰۰۸۲۱
۱۱:۵۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

کابینه دولت سیزدهم کارآمد، مجرب و میدانی باشد

دیدارنیوز - عزت الله اکبری تالارپشتی روز جمعه درباره اولویت‌های دولت سیزدهم گفت: دولت بعد باید در ساماندهی صنایع از همه ظرفیت بخش خصوصی و مردم استفاده کند و دولت باید مدیریت، حمایت و هدایت کند اما کار را به مردم بسپارد. اگر اینگونه باشد نه‌ تنها برای دولت هزینه‌ای ندارد بلکه درآمدزا هم است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موتور حرکت کشور صنعت و تولید است. ۴۰ درصد اقتصاد کشور را صنعت و تولید تشکیل می‌دهد و ۶۰ درصد باقی‌مانده مربوط به خدمات است که زاییده همین صنعت و تولید است به این معنا که باید تولیدی داشته باشید تا برای آن توزیع و خدمات صورت بگیرد و بتوانید فروش و صادرات داشته باشید.
تالار پشتی افزود: بنابراین حمایت، هدایت و نظارت از صنعت و تولید وظیفه عمومی دولت است. اگر مردم را در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن و تولید به میدان بیاوریم و به آنها کمک کنیم در کوتاه‌ترین زمان، اوضاع نابسامان اقتصادی ساماندهی ‌می‌شود.

وی گفت: اکنون کارخانه‌های متعددی در بخش خصوصی داریم که دولت باید از آنها حمایت ‌کند تا این کارخانه‌ها ظرفیت خود را به میدان آورده و به نیاز مردم پاسخ دهند.

کبری تالارپشتی با ابراز امیدواری به کابینه سیزدهم، یادآور شد: به تیمی که سید ابراهیم رییسی خواهد بست بسیار امیدوارم چرا که قطعا این تیم انقلابی خواهد بود. رییسی باور دارد که باید برای مردم کار کند و خدا هم به او کمک می‌کند و ما هم در مجلس به او کمک می‌کنیم و مطمئنا موفق خواهد شد.
وی، دولت سیزدهم را دولت کار و خدمت توصیف کرد و درباره ترکیب آن، گفت: انتظار داریم اعضای کابینه سیزدهم افرادی کارآمد، باتجربه، قوی، مقتدر و میدانی باشند و در هر حوزه‌ای که هستند توان و قدرت حل مشکلات را داشته باشند و بتوانند «بار را بردارند نه اینکه فقط حرفش را بزنند.»

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم‌ها گفت: بحث تحریم وجود خارجی چندانی ندارد، و این حرف غربی‌هاست و نباید حرف‌ آنها را به کرسی بنشانیم بلکه باید با تحریم‌ها مبارزه کنیم. مخالف مذاکره نیستیم اما نباید سایر بخش‌ها معطل و ظرفیت داخلی در اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی سرکوب شود.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی