ورود جدیدترین هواپیمایی ایرباس به ایران + مشخصات

ایرباس A ۳۲۱ نئو از خانواده ایرباس A ۳۲۰ بوده و مدل ارتقا یافته ایرباس A ۳۲۱ محسوب می‌شود. در واقع پسوند neo در این مدل اشاره به New Engine Option یا بهره‌وری از موتور‌های جدید‌تر نسبت به برادر بزرگ‌تر خود دارد.

راز شادی مردمان کشور فنلاند

فنلاند، امسال نیز برای چهارمین سال متوالی در گزارش سالانه شادی در جهان که از سوی شبکه توسعه پایدار سازمان ملل متحد منتشر می‌شود، به عنوان شادترین کشور جهان انتخاب شد؛ عنوانی که با توجه به آب و هوای سرد این کشور، تعجب مردم جهان و حتی خود فنلاندی‌ها را به دنبال داشته است.

پل‌های تاریخی خداآفرین نجات پیدا می‌کنند؟

رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری درحالی از مرمت پل‌های تاریخی خداآفرین در آذربایجان شرقی خبر داده که میزان تخریب این پل‌ها بالا بوده و تقریبا در معرض نابودی هستند و بارها نیز وعده مرمت آن‌ها داده شده است.

بازگشت هری پاتر به صحنه تئاتر

نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» یک سال پس از تعطیلی سالن‌های تئاتر در قالب یک نمایش تک قسمتی دوباره در تئاتر برادوی روی صحنه می‌رود.

عمر طولانی با کنار گذاشتن ۴ عادت

متخصصان انگلیسی تأکید دارند در کنار اقداماتی که افراد باید برای افزایش طول عمر خود انجام دهند، ترک عادات اشتباه نقش ویژه‌ای دارد. در این مطلب رایج‌ترین عادات اشتباهی که می‌تواند باعث کاهش طول عمر افراد شود معرفی شده است.
۱۷