یک جایزه تازه برای «سرنوشت»

مستند «سرنوشت» ساخته یاسر طالبی در چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی توس کورتس Tous Courts شهر اکس-آن-پرووانس فرانسه را از آن خود کرد.
هرچه تغییرات ایجادشده به‌سمت الگو‌های غذایی سالم‌تر بیشتر باشد، امید به زندگی بیشتر است

با این رژیم غذایی، ۱۰ سال بیشتر عمر کنید!

یک مطالعه‌ جدید نشان می‌دهد که روی آوردن به رژیم غذایی سالم (شامل رژیم غذایی غنی از غلات کامل، آجیل، میوه‌ها، سبزیجات و مقادیر متوسط ماهی) و پایبندی به آن می‌تواند تا ۱۰ سال به عمر شما اضافه کند.
نگاهی به تاثیر تک‌آهنگی که تمام فضای فرهنگی را گرفت

«ساسی» و انفعال برادران!

حسین قره، درباره حواشی مربوط به ترانه جدید ساسی مانکن در خبرآنلاین نوشت: «برادران با این ساده‌سازی‌ها که مثلا ساسی مانکن عامل استکبار است و از جبهه فرهنگی سلطه می‌آید و هدفمند این‌وآن را زده است، یک مسئله کلان فرهنگی و بشری و جهانی را مضحکه کرده و خرد می‌کنند و همچون آن خواننده موضوعات را به ابتذال می‌کشانند.»

هزینه کنسرت رفتن چقدر است؟

کنسرت رفتن بجز در ژانر‌های اپرا یا کلاسیک کالایی لوکس به شمار نمی‌آید، اما با بالا رفتن نرخ تورم، مردم عادی کمتر می‌توانند در یک کنسرت شرکت کنند.
دوپرده‌ی سیاست و سینما؛ در یک نگاه
گزارش تحلیلی سینما/ اختصاصی دیدار

دوپرده‌ی سیاست و سینما؛ در یک نگاه

مسعود پیوسته روزنامه‌نگار، سینما و سیاست در ایران؛ رابطه و تاثیر و تاثرپذیری هر کدام از دیگری را مورد بررسی قرار داده است.

«تابستان برفی»؛ فیلمی برای یک کودک خاص

ستایش ساسانی نژاد، کارگردان فیلم سینمایی «تابستان برفی» با اشاره به اینکه پرداختن به ژانر کودک سندرم‌دان یکی از علاقه‌مندی‌های او بوده درباره علت نامگذاری این فیلم گفت: من معتقدم شاید تابستان گرم باشد؛ اما رفتار ما آدم‌ها موجب تغییر و سردی می‌شود و نام فیلم نیز برگرفته از همین رفتار‌های سرد و قدرناشناسی یک خانواده برای داشتن یک کودک خاص بوده است.
لوگوی سریال رونمایی شد

«گناه فرشته» از اول زمستان می‌آید

«گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا یک درام اجتماعی است که از جمعه ۱ دی ماه ساعت ۸ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

اولین تصاویر از ایستگاه فضایی چین

اولین تصاویر از ایستگاه فضایی تیانگونگ چین توسط اعضای خدمه شنژو ۱۶ منتشر شد؛ این اولین بار است که تصاویری با وضوح بالا از ساختار کامل ایستگاه فضایی تیانگونگ منتشر شده است.