مرسی که هستی! مراقب پوستت باش
افاضات اضافه

مرسی که هستی! مراقب پوستت باش

عوام‌الملک اتفاقات بحث‌برانگیز هفته گذشته مانند ماجرای حجاب در قم و ترافیک تهران را با دقت زیر ذره‌بین برده که در این مطلب می‌خوانیم.
برنامه «به نام ایران» برگزار می‌شود

شبی به یاد افشین یداللهی در تالار وحدت

برنامه «به نام ایران» با یادی از افشین یداللهی، شاعر و ترانه‌سرای فقید روز شنبه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۷ و نیم شب در تالار وحدت برگزار می‌شود.
در نامه‌ رئیس کل سازمان نظام پرستاری به رئیس صدا و سیما مطرح شد

آزردگی جامعه پرستاری از سریال «هفت سر اژدها»

رئیس کل سازمان نظام پرستاری در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی از سریال «هفت سر اژدها» انتقاد کرد.

توضیحات وزیر درباره دو برابر شدن ارز مسافرتی

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره دوبرابر شدن ارز مسافرتی اظهار داشت: این مصوبه بدون اطلاع وزارت گردشگری انجام شده، اما سیاست‌های ارزی دولت ایجاب می‌کند برای کنترل قیمت ارز در بازار در مقطع تعطیلات نوروزی، این اقدام انجام شود. البته ممکن است برخی این ارز را بگیرند، سفر نروند و در بازار آن را به قیمت آزاد بفروشند. اما اعلام شد برخورد بسیار جدی و تنبیهی با کسانی که این اقدام را انجام دهند، صورت می‌گیرد که این مسئله را کنترل می‌کند.

روزه‌داری مانع ورزش کردن نمی‌شود

در ماه مبارک رمضان، اگر افراد اصول تغذیه‌ای و ورزشی صحیح را رعایت کنند، می‌توانند به طور منظم تمرینات خود را انجام دهند و سلامت جسمی خود را تامین کنند.
بازگشت «یاسمین مقبلی» به زمین +ویدیو
کپسول حامل فضانوردان در نزدیکی سواحل فلوریدا فرود آمد

بازگشت «یاسمین مقبلی» به زمین +ویدیو

تیم چهارنفره فضانوردان با فرماندهی یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی-آمریکایی، با پایان ماموریت شش‌ماهه خود از ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین بازگشتند.

چند توصیه‌ غذایی در ماه مبارک رمضان

رئیس پایش سلامت دانشگاهی کشور می‌گوید در ماه مبارک رمضان، توصیه می‌شود افراد روزه‌دار همانند زمانی که روزه‌دار نیستند، سه وعده غذا بخورند که این وعده‌ها شامل افطار، شام و سحر است، اما در ماه رمضان صرف غذا در دفعات کمتر مثلا ۲ بار در روز نیز اشکالی ندارد و به شرایط جسمی و توانایی فرد بستگی دارد.

ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر را اعلام کرد. تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی در روز ۱۳ فروردین ـ همزمان با روز طبیعت و سالگرد شهادت حضرت علی (ع) ـ تعطیل هستند.