قرص ورزش اختراع شد!

با وجود اختراع قرص ورزش، محققان پروژه می‌گویند، هیچ راهی برای جایگزینی ورزش وجود ندارد؛ چرا که اهمیت ورزش بیش از هر چیز دیگری است.

امروز این فیلم‌ها را از تلویزیون تماشا کنید

در پنجمین روز از بهار ۱۴۰۳، تلویزیون ۱۵ فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده؛ از جمله «موفقیت بزرگ»، «پنج دزد و یک هالو»، «عروس فراری»، «در مسیر بوستون»، «بل و سباستین»، «ژی در مسیر رالی»، «سوییپِر»، «دستگیری یک قاتل»، «دکتر دون اور» و «جعبه سیاه».

آمار بازدید از اماکن تاریخی اعلام شد

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری آمار تجمیعی بازدیدکنندگان از ۲۵۹ موزه، پایگاه و بنای تاریخی را یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۳۷۵ نفر اعلام کرد.

خواص مصرف ریحان در ماه رمضان

تاج آبادی، عضو هیئت علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی درباره خواص مصرف سبزی ریحان در ماه مبارک رمضان گفت: تخم ریحان مسکن و برای رفع دل درد مفید است. همچنین دم‌کرده دانه آن برای درمان ورم کلیه کاربرد دارد و درمان‌کننده سرگیجه و ضد تشنج، ضد درد، مقوی، تب بر و مدر است و معالج سردرد‌های میگرن و عصبی است. خوردن این گیاه دستگاه هاضمه را در این ماه مبارک تقویت می‌کند.
گرانترین، پرطرفدارترین و سریع‌ترین قطارهای جهان در سال ۱۴۰۲
ترین‌های غیر سیاسی جهان (قسمت اول)

گرانترین، پرطرفدارترین و سریع‌ترین قطارهای جهان در سال ۱۴۰۲

در طول سال ۱۴۰۲ در سراسر جهان رویداد‌های بسیاری اتفاق افتاده است که بعضی از آن‌ها بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. در این گزارش به پربازدیدترین عناوین مربوط به قطارها اشاره می‌شود.
در نوروز زیاد آجیل نخوریم

خوراکی پرطرفدار، اما چاق‌کننده!

آجیل‌ها در ایام نوروز طرفداران زیاد و البته چربی بسیار زیادی دارند و چنانچه در مصرف آن‌ها زیاده‌روی شود، انرژی بیشتر از نیاز بدن را وارد بدن کرده و این امر می‌تواند در طولانی مدت منجر به افزایش وزن شود.
یکتا ناصر و منوچهر هادی تیتر رسانه‌ها شدند

چند قضاوت‌‌ درباره یک دعوای خانوادگی

شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. ماجرا مربوط به یکتا ناصر و منوچهر هادی است که واکنش‌های زیادی در پی داشته است.