«مدار بسته» در ایتالیا جایزه گرفت

فیلم کوتاه «مداربسته» به کارگردانی سمیرا کریمی و نویسندگی حسن نجم‌آبادی، برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه به همراه هزار یورو جایزه نقدی از نوزدهمین جشنواره Dieciminuti ایتالیا شد.
محرم هر سال تجلی مجدد عاشورا است
آدابی بر آغاز ماه محرم

محرم هر سال تجلی مجدد عاشورا است

درباره آداب ظاهری ماه محرم، کار‌هایی مثل سیاه پوشیدن، سیاه زدن در خانه‌ها، برگزاری مجالس روضه، کاستن از مشغله و شرکت در مجالس و محافل امام حسین (ع)، رعایت ادب مجالس حسینی، قرائت زیارت عاشورا و گفتن از محرم، عاشورا و معارف امام حسین (ع) برای فرزندان و اهل خانه و کسب معرفت نسبت به حضرت سفارش شده است.
افزایش ۱۵۹ درصدی قیمت کتاب در دولت سیزدهم
گرانی ادامه دارد

افزایش ۱۵۹ درصدی قیمت کتاب در دولت سیزدهم

تسنیم نوشت: ارزش ریالی کتاب‌های منتشر شده در این سه سال (دولت سیزدهم) ۳۰۶ میلیارد و ۱۱۲ میلیون و ۷۶ هزار و ۶۴۰ ریال بوده است و میانگین قیمت کتاب نیز ۹۴ هزار تومان بوده است. البته میانگین قیمت کتاب در شهریور ماه ۱۴۰۰، ۶۲ هزار تومان و در تیرماه جاری به ۱۶۳ هزار تومان رسیده است. به عبارت دیگر قیمت کتاب از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز ۱۵۹ درصد رشد داشته است.
رخداد‌ها و اعمال ماه محرم
باز این چه شورش است که در خلق عالم است

رخداد‌ها و اعمال ماه محرم

محرم ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی، ماه ظلم ستیزی و مبارزه با تبعیض و ذلت است، محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر فرا رسید.
دولت با تبلیغات مثبت به ایران‌هراسی خاتمه دهد
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران مطرح کرد

دولت با تبلیغات مثبت به ایران‌هراسی خاتمه دهد

«حرمت‌الله رفیعی» رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: ما به هر کشوری که سفر می‌کنیم و با مسئولان آن وارد مذاکره می‌شویم بدون استثنا علاقمند می‌شوند که به ایران سفر کنند، اما یکی از نگرانی‌های آن‌ها تبلیغاتی است که علیه ایران از سوی رسانه‌های خارجی انجام می‌شود. دولت با تبلیغات مثبت و حضور چشمگیر در رسانه‌های دنیا می‌تواند به این ایران‌هراسی بی‌رحمانه خاتمه دهد.
پول همیشه خوشبختی می‌آورد؟

پول همیشه خوشبختی می‌آورد؟

ثروت و رفاه در بسیاری از مطالعات با هم مرتبط هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد جوامع خاصی بدون داشتن پول زیاد بسیار شاد هستند.
۳