باران کوثری ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌الپوستر است!/ انفجار امید در سینما و فرهنگ
جهانگیر کوثری می‌گوید ارشادی‌ها علاقه‌ای به فیلمسازی رخشان بنی‌اعتماد نداشتند

باران کوثری ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌الپوستر است!/ انفجار امید در سینما و فرهنگ

جهانگیر کوثری، تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران می‌گوید که دخترش باران کوثری، هم ممنوع‌التصویر است، هم ممنوع‌الخروج و هم ممنوع‌الپوستر!

نمایشگاه «چهل/سی» برپا می‌شود

نمایشگاه «چهل/سی» با نمایش آثاری از سی هنرمند که در زمان تهیه مصاحبه‌های کتابی به این نام، چهل‌ساله بودند، روز جمعه ۲۲ تیرماه افتتاح می‌شود.
از قشم تا گیلان همراه با عزاداری محرم
یک مستندساز توضیح داد

از قشم تا گیلان همراه با عزاداری محرم

الله‌کرم رضایی‌زاده، مستندساز توضیحاتی درباره ساخت ۲ مستند «اینجا خورشید می‌درخشد» و «رسم عاشقی همینه» و مراسم عزاداری محرم ارایه کرد و گفت: من در بندر انزلی زندگی می‌کنم. سومین روز شهادت امام حسین (ع) بعد از عاشورا در مسجدی به نام آقاسید محمد نجفی افرادی می‌آمدند و کرنانوازی می‌کردند و فضای بسیار حزن‌انگیز و معنوی به وجود می‌آمد. من همواره در این زمینه‌ها مشتاق هستم در نتیجه سراغ یکی از کرنانوازان رفتم.
ضرغامی: دوران فیلترینگ گذشته است/ بررسی وعده پزشکیان در شورای عالی فضای مجازی
وزیر می‌گوید بازار فیلترشکن و کاسبان آن سکه است

ضرغامی: دوران فیلترینگ گذشته است/ بررسی وعده پزشکیان در شورای عالی فضای مجازی

عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صداوسیما و وزیر فعلی میراث فرهنگی و گردشگری که این روزها در نقش یک مقام خواهان اصلاح وضع موجود در کشور ظاهر می‌شود، با اشاره به وعده مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران درباره اصلاح نظام فیلترینگ اعلام کرد: دوران فیلترینگ گذشته است. باید دستور اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی، بررسی وعده مهم پزشکیان باشد.

کشف پاپ کورن با عمر ۹ هزار سال!

باستان‌شناسان شواهدی از پرورش ذرت از غار‌های خشک مکزیک به‌دست آورده‌آند که متعلق به ۹ هزار سال پیش است، نقطه‌ای که این گیاه کشف و پرورش داده شد و چند هزار سال بعد در سراسر دنیا گسترش یافت. پاپ کورن باستانی احتمالا شباهت زیادی به میان وعده‌ای که امروز در سینما میل می‌کنید، نداشت.

بزرگداشت داوود رشیدی برگزار شد

مراسم بزرگداشت داوود رشیدی با حضور چهره‌های هنری، عصر ۱۷ تیر و با برپایی نمایشگاه پوستر فیلم، تئاتر و عکس‌های شخصی این هنرمند فقید، در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار شد.