نخست‌وزیر استرالیا از مالک ایکس انتقاد کرد

جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!

به‌دنبال عدم موافقت ایکس با حذف ویدیو‌های مربوط به یک حمله در سیدنی، نخست‌وزیر استرالیا ایلان ماسک را یک «میلیاردر متکبر» نامید.
در نشست «ارمغان سعدی» عنوان شد

سعدی؛ پیام‌آور صلح و نوع دوستی

محمود شالویی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در نشست «ارمغان سعدی» گفت: سعدی در سرایش غزل دست کمی از شاعرانی چون حافظ ندارد. او شاعر صلح، صفا و دوستی است، از اینرو شعر و اندیشه او امروز هم می‌تواند برای ما پیام‌آور نوع دوستی و مهرورزی باشد.
بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

ترانه علیدوستی، بازیگر مطرح سینمای کشورمان دچار یک بیماری به نام سندرم (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است.

بیماری نامشخص «ترانه»

نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی، بازیگر سرشناس سینمای ایران، می‌گوید دخترش به یک بیماری با منشا نامشخص مبتلا شده است.
صنایع‌دستی حال و روز خوشی ندارد

صنایع دستی ایران؛ ماشین‌ها جای دست‌ها را گرفتند!

ایلنا در گزارش خود درباره وضعیت صنایع دستی ایران نوشت: پیگیری‌ها از تعدادی از هنرمندان و صنعتگران این حوزه مشخص کرده که با مرگ اقتصاد، هنر از شاکله صنایع‌دستی خارج شده و به‌سمت ماشینیزم و تولیدات صنعتی گرایش پیدا کرده است.
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد مطرح کرد

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VOD‌ها است

عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعلام کرد که وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور از جمله حوزه VOD‌ها است.

«تخت دونفره» راهی یونان شد

فیلم کوتاه «تخت دونفره» به نویسندگی و کارگردانی علی فرد در ادامه حضور بین‌المللی خود به جشنواره فیلم یونان راه یافت.
بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع است

فریب تبلیغاتی برای لاغری

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.
سوزان ساراندون در صف معترضان به اسرائیل

بازیگر زن آمریکایی حامی فلسطین شد

سوزان ساراندون، بازیگر زن آمریکایی که در ماه‌های اخیر در تظاهرات‌ ضداسرائیلی دیگری حضور پیدا کرده بود، به جمع حامیان فلسطین پیوست.