به دلیل تقارن با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

سالن‌های نمایش ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
علی دارابی مطرح کرد

ایرانى‌ترین جمع؛ نشستی با مجموعه‌داران بخش خصوصى در نیاوران

علی دارابی، قائم مقام وزارت میراث فرهنگی در مطلبی با عنوان «ایرانى‌ترین جمع» به نشست صمیمی با ٢٢ تن از مجموعه داران بخش خصوصى در مجموعه فرهنگى - تاریخى نیاوران اشاره کرد و نوشت: با قدردانى از تلاش‌ها و خدمات مجموعه داران و موزه داران بخش خصوصى که باعشق و علاقه و اراده به حفاظت و صیانت از میراث فرهنگى خدمت مى‌کنند، تاکید کردم که دولت نباید تصدى‌گرى کند بلکه باید حامى، تسهیل‌گر، ناظر و پشتیبان باشد.
راهکاری ساده‌ برای افزایش طول عمر
پله‌نوردی کنید!

راهکاری ساده‌ برای افزایش طول عمر

بر اساس اعلام محققان بریتانیایی، پله‌نوردی می‌تواند باعث افزایش طول عمر شود. نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.
کشف حیات میکروبی در عمق خشک‌ترین بیابان جهان
این می‌تواند چراغ راهی برای کشف حیات در سیارات دیگر، مانند مریخ باشد

کشف حیات میکروبی در عمق خشک‌ترین بیابان جهان

محققان در عمق ۴ متری خشک‌ترین بیابان جهان، موفق به کشف زندگی میکروبی شدند؛ این می‌تواند چراغ راهی برای کشف حیات در سیارات دیگر، مانند مریخ باشد.
شایعه برکناری رییس سازمان سینمایی رد شد
با اعلام مهدی سموعی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شایعه برکناری رییس سازمان سینمایی رد شد

پس از شایعات اخیر درباره برکناری محمد خزاعی از سمت رئیس سازمان سینمایی، مهدی سموعی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع را رد کرد.
اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی را ببینید
چینی‌ها از تیانگونگ رونمایی کردند

اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی را ببینید

Tiangong، ربات انسان‌نمایی که می‌تواند مانند انسان راه برود و با سرعت ۶ کیلومتربرساعت بدود. تیانگونگ اولین ربات انسان‌نمای کاملا الکتریکی است که به چنین قابلیتی دست پیدا می‌کند.
سینما و گرانی بی‌سروصدای بلیت!

سینما و گرانی بی‌سروصدای بلیت!

بدون اطلاع‌رسانی رسمی، تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته در همه ساعات روز می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند.
منتظر سری جدید «پایتخت» باشید

منتظر سری جدید «پایتخت» باشید

سری جدید سریال «پایتخت» ساخته خواهد شد و عوامل آن به تازگی با انتشار فراخوانی به دنبال بازیگرانی برای حضور در فصل هفتم این مجموعه تلویزیونی هستند.