وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

حج به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌شود

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۸۷ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند و حجاج ما با همان رویکردی که رهبری فرمودند، در این مراسم شرکت خواهند کرد و حج را به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌کنند.
یک نمایشنامه غافلگیرکننده
از «با هم و جداجدا» چه می‌دانیم؟

یک نمایشنامه غافلگیرکننده

نمایشنامه «با هم و جداجدا» به تنهایی انسان و روابط آن‌ها می‌پردازد و حتی عقده‌های دوران کودکی و تمام چیز‌هایی که از دوران کودکی تا بزرگسالی با ما همراه می‌ماند، در آن وجود دارد.
دمای خنک‌تر نزدیک زمین ممکن است کیفیت خواب و راحتی کلی را بهبود بخشد

خوابیدن روی زمین خوب است؟

برخی در رسانه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند دراز کشیدن روی زمین برای کمردرد مفید است. اما آیا شواهدی در حمایت از این ادعا وجود دارد؟
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
زنان بیشتر موسیقی گوش می‌دهند یا مردان؟
گوش دادن به موسیقی برای سالمندان راهی است برای اجتناب از احساس انزوا یا تنهایی

زنان بیشتر موسیقی گوش می‌دهند یا مردان؟

طبق تحقیقات اخیر، زنان در مقایسه با مردان به احتمال بیشتری از موسیقی برای سامان دادن به احوال و احساسات خود استفاده می‌کنند و به این ترتیب آن حال و هوای ابری را پشت سر می‌گذارند.
می‌خواهیم با جامعه‌مان به زبان هنر گفت‌وگو کنیم
گفت‌وگو با ناصر پاشاپور نیکو، بنیانگذار پروژه لیلان

می‌خواهیم با جامعه‌مان به زبان هنر گفت‌وگو کنیم

برای آن‌هایی که به شکلی متفاوت به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی می‌اندیشند، هنر یکی از بهترین فرصت هاست. اشکال مختلف هنر، کمک می‌کنند تا پیوند میان فرم و محتوا به بهترین شکل خود ظهور پیدا کند.
«اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» شعار ضرغامی شد!
رئیس سابق صداوسیما چه می‌گوید؟

«اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» شعار ضرغامی شد!

عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی که در دولت ابراهیم رئیسی، نقش وزیر میراث فرهنگی و گردشگری را ایفا می‌کند و سعی دارد با برخی اظهارات خودش را «مردمی» نشان دهد، در اظهارنظری جالب گفته: ۲ سال است که شعار من شده «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا»!

محمدعلی علومی درگذشت

محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز که از دهه شصت فعالیت روزنامه‌نگاری خود را در روزنامه اطلاعات آغاز کرد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت.
پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا از صداوسیما
به بهانه اعتراض‌های دانشجویی اخیر صورت گرفت

پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا از صداوسیما

پس از اعتراض‌های دانشجویی اخیر در آمریکا، صداوسیمای جمهوری اسلامی دست به کار شده و قرار است شبکه تهران از امشب (یکشنبه)، فیلم‌هایی را با موضوع ضدسیاست‌های آمریکا و شبکه امید با نقش و محوریت معلمان روی آنتن ببرند.
ژیلا صادقی خبرساز شد

ژیلا صادقی خبرساز شد

ژیلا صادقی، مجری خبرساز صداوسیمای جمهوری اسلامی که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده؛ این‌بار در راه بازگشت از آمریکا دیده شده است.