سلامتی انگشتان دست خود را فراموش نکید

«نات کوین» و «همستر کامبت»؛ مراقب عوارض بازی‌های تلگرامی باشید!

هنگام انجام بازی‌های تلگرامی موسوم به «نات کوین» و «همستر کامبت» شما در حال انجام یک کار تکراری مداوم هستید. کار تکراری با انگشتان در درازمدت منجر به ایجاد سندرم انگشت ماشه‌ای می‌شود.
شرط خروج اشیای تاریخی از کشور چیست؟
عزت‌الله ضرغامی توضیح داد

شرط خروج اشیای تاریخی از کشور چیست؟

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: مصوبه‌ای در هیات دولت داشتیم که خروج اشیای تاریخی از کشور باید با تصویب هیات وزیران باشد.
«افعی تهران» در ساحل آرامش!
سریالی که تمام شد

«افعی تهران» در ساحل آرامش!

سریال «افعی تهران» امروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد) با پخش آخرین قسمت، به پایان رسید؛ مجموعه‌ای که کم‌حاشیه نداشت، اما در نهایت ماجراهایش را با آرامش پشت سر گذاشت.
آخرین خبر از «عمو قناد» پس از تصادف

آخرین خبر از «عمو قناد» پس از تصادف

ایرج راد، رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر، درباره آخرین وضعیت عمو قناد، مجری قدیمی تلویزیون گفت: قناد هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و وضعیت جسمانی او رو به بهبود است.

بهترین و بدترین غذا‌ها برای سلامت دندان

سلامت دندان خیلی مواقع مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و بدون تردید، عادت‌های تعذیه‌ای نقش مهمی در حفظ سلامت دندان دارد. در این مطلب بهترین و بدترین غذا‌ها برای سلامت دندان را مشاهده می‌کنید.

بازدید میهمانان خارجی از موزه انقلاب و دفاع مقدس

جمعی از میهمانان خارجی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) که به منظور حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی آن امام فقید به کشورمان سفر کرده‌اند، از تالار‌های هفتگانه موزه و سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی بازدید کردند.