عکس/ چهل‌سالگی انقلاب

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رهبری در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.
عکس/ خودروی گران‌قیمت آلمانی در تهران!

عکس/ خودروی گران‌قیمت آلمانی در تهران!

در تصویر زیر خودروی مرسدس بنز (Mercedes Benz 230SL ) مدل ۱۹۷۱میلادی را می‌بینید که در یکی از خیابان های تهران پارک شده است. به دلیل کمیاب شدن این خودرو در دنیا، این بنز ارزش بسیاری پیدا کرده است.
اینفوگرافیک/ با چهار نشانه احتمالی آسم آشنا شوید
اینفوگرافیک

اینفوگرافیک/ با چهار نشانه احتمالی آسم آشنا شوید

سایت تخصصی «مدیکال دیلی» در گزارشی به آسم به عنوان یکی از بیماری‌های مزمن ریوی اشاره کرده و راهکارهای ساده‌ای را معرفی کرده که طی آنها می‌توان به برخی علائم بروز این بیماری دست یافت. از جمله این علائم می‌توان به احساس تنگی نفس در زمان استراحت، سرفه‌هایی که مانع از خوابیدن می‌شوند، احساس سنگینی در قفسه سینه و تغییر رنگ پوست اشاره کرد.
عکس/ اِلِمان برج ایفل در شهرستان ملایر

عکس/ اِلِمان برج ایفل در شهرستان ملایر

شهردار ملایر مجموعه تفریحی و توریستی مینی ورد را یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر برشمرد و گفت: برج ایفل یکی از المان‌های بزرگ این مجموعه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.