استاندار هرمزگان:

عدم ارائه خدمات انتقال خودرو از بنادر پل و چارک به گردشگران قشم و کیش

استاندار هرمزگان گفت: تولید و واردات کالا‌های بهداشتی در راستای تامین نیاز استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال پیگیری و انجام است، تا به سرعت بتوانیم این اقلام مورد نیاز از جمله ماسک و انواع ژل‌های ضد عفونی کننده را وارد بازار استان کنیم.
با اقدامات کنترلی قبل از پهلو گیری کشتی صورت گرفت؛

جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافر از شارجه به بندرعباس

مدیر بنادر و دریانوردی باهنر گفت: با انجام ۶سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰نفر مسافر از مبدا شارجه به بندرعباس منتقل و تمامی اقدامات کنترلی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شد.
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

استاندار ممنوعیت ورود مسافر و گردشگران به هرمزگان را با جدیت دنبال کند

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: از استاندار می‌خواهم که مطالبه عمومی مردم مبنی بر ممنوعیت ورود مسافر و گردشگران در این ایام به استان و دیگر شهرستان‌های استان را با جدیت دنبال کند.
استاندار هرمزگان:

نصب چادر در بوستان‌ها و سواحل شهر بندرعباس ممنوع است/کالا‌های بهداشتی مورد نیاز تأمین می‌شود

استاندار هرمزگان تاکید کرد: به مردم هرمزگان این اطمینان را می‌دهیم که در تمامی ورودی‌های استان هرمزگان، محدودیت لازم با نهایت سختگیری و شدیدترین مراقبت و کنترل‌ها برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال اعمال است.
ناظر گمرکات هرمزگان اعلام کرد:

ترخیص سه کانتینر کالا‌های پزشکی از کمرگ هرمزگان

ناظر گمرکات هرمزگان گفت: این محموله به ارزش ۷۲۶ هزار دلار شامل بیست میلیون بسته دستکش‌های جراحی و معاینه یکبار مصرف، و ۴۶هزار و ۸۱۰بسته مواد اولیه و ضدعفونی کننده است.

بازار شب بندرعباس تعطیل شد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس هدف از این اقدام را جلوگیری از انتقال هرگونه بیماری، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان اعلام کرد.
مدیر کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان تاکید کرد:

برخورد قانونی با شناور‌های غیرمجاز در زمان محدودیت تردد دریایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از طریق دستگاه قضا، با افراد سودجویی که بدون توجه به هشدار‌های ستاد مقابله شیوع ویروس کرونا هرمزگان با شناور غیر مجاز تردد کنند برخورد می‌شود.