اسعدی سامانی مطرح کرد:

توقف پرواز‌ها به قشم از ۲۷ اسفند/ مردم به شرکت‌های هواپیمایی مهلت دهند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی در تامین نقدینگی بابت استرداد بلیت تا اندازه‌ای مشکل دارند، گفت: درصد بالایی از پول بلیت مردم برگردانده شده است و برخی شرکت‌ها هم بابت ابطال بلیت از مسافران مهلت گرفتند.
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

جان نمایندگان مجلس از مردم عزیزتر نیست/ باید ورود مسافران به هرمزگان متوقف شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با تأکید بر اینکه جان نمایندگان مجلس از مردم عزیزتر نیست، خاطرنشان کرد: لغو جلسه مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با استاندار برای سومین مرتبه به دلیل عدم حضور نمایندگان به‌هیچ‌وجه زیبنده نیست.
استاندار هرمزگان مطرح کرد:

ضدعفونی شبانه روزی ۵۳۶ مکان عمومی استان/ مردم توصیه ماندن در خانه و خودداری از تردد‌های غیرضروری را رعایت کنند/ هیچ گردشگر نوروزی امسال در هرمزگان پذیرفته نمی‌شود

استاندار هرمزگان با اشاره به تشدید کنترل‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار نفر در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان مورد کنترل و غربالگری قرار گرفته اند.
رئیس اداره دریایی حفاظت محیط زیست دریایی هرمزگان:

پیدا شدن لاشه ۳۰۰ قطعه خرچنگ در سواحل خلیج فارس

رئیس اداره دریایی حفاظت محیط زیست دریایی هرمزگان گفت: در ساحل جنوبی جزیره قشم در نواری به طول ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ قطعه لاشه خرچنگ از گونه شناگر آبی تلف شده اند.

دستور پلمب آرایشگاه‌های متخلف بندرعباس صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با صدور دستور قضایی از رئیس پلیس اماکن عمومی بندرعباس و رئیس اتحادیه صنف آرایشگران این شهرستان خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به سرعت نسبت به پلمب آرایشگاه‌های مختلف اقدام و نتیجه را اعلام کنند.